Готелям пора набирати співробітників вміють спілкуватися в соціальних мережах автоперевозки в казахстане



Готельєрам пора переходити від простого маркетингу в соціальних мережах до постійної клієнтської підтримки в Facebook і Twitter. Така думка фахівців агентства Lodging Interactive.
Мандрівники все частіше залишають рецензії, задають питання і бронюють номери через інтернет. І залишати без уваги цю тенденцію буде помилкою. Втім, як і змушувати співробітників відділу маркетингу вирішувати проблеми постояльців. Для роботи з клієнтами в Facebook, Twitter, Instagram та інших сервісах необхідні окремі фахівці.


У Lodging Interactive вважають, що такий співробітник повинен:
- Бути компетентним - розбиратися не тільки в політиці готелю в цілому, а й знати особливості конкретного об'єкта та спеціальні пропозиції. Наприклад, чи є послуга ранньої реєстрації, які правила розміщення для мандрівників з тваринами, в якому ресторані біля готелю можна організувати зустріч з діловим партнером;
- Швидко реагувати на прохання гостей. Відповідати на запити необхідно за принципом «чим швидше, тим краще». Від цього залежить лояльність клієнта до бренду;
- Бути уповноваженим: мати можливість залагодити конфліктну ситуацію з постояльцем і зробити так, щоб все стало «як треба»;
- Захищати права клієнтів, при цьому не на шкоду політиці бренду;
- Бути щирим і прагнути до персонального обслуговування. Наприклад, підписувати повідомлення своїм ім'ям. Також краще уникати однотипних і шаблонних відповідей.
«Соцмережі підняли планку для готелів: просто розміщувати у своєму акаунті свіжі та оригінальні матеріали недостатньо - потрібно спілкуватися з клієнтами», - вважає Д.Ж. Валлорі, засновник і президент Lodging Interactive.

Похожие страницы: